Sanna - Mitt i livet

Onsdag 2/3

Publicerad 2008-04-02 20:56:51 i Allmänt,

Längesen jag skrev nu.. Här är en kort uppdatering;

Lördag; 

Var och shoppade på stan, solen sken och det var massor med människor i rörelse!
Hitta, till min stora förvåning, ett par skor. Svarta, låga, fina ballerina skor! :) Men, som vanligt, inga kläder.
Vet inte vad det är, men jag hittar verkligen ingenting som jag gillar.

På kvällen åkte jag och Veronica hem till Susy för en middag och träffade hennes föräldrar som kommit och hälsat på från Italien. Jättetrevligt var det. :) Senare blev det utgång.
Vi gick till Leidseplein på "The New.." nånting. Ett bra ställe.. Träffade en massa folk från jobbet där också och det blev en riktigt rolig kväll.. :)

Söndag;

Låg jag större delen i sängen eller på soffan.. (väldigt ovanligt..) så det finns inte så mycket att säga om denna dag

Måndag;

Segt när det var dags för jobb igen.. Mådde inte så bra så bra, vet inte riktigt vad det är.. Men jag tror att det möjligtvis är all stress efter det här med jobb och lägenhet och allt.. Kroppen och huvudet börjar säga ifrån nu. Jag gick hem efter halva dagen på jobbet eftersom det kändes som att jag skulle kräkas..

Andi, från People Resourcing som fixade mig en intervju på TomTom, ringde och gav mig feed back på intervjun. Som jag visste så var inte min finska tillräckligt stark för vad de söker, men det är ändå intresserade av att anställa mig eftersom jag verkar vara en bra TomTom-kandidat, så det var jue roligt att höra.
De ringde från Bookin.com också och frågade om jag ville komma på en intervju. Booking.com är också call-center jobb, man jobbar med bokningar för hotel och kunders frågor osv.. Kan jue vara intressant.
Kvällen spenderade jag hemma med att titta film..

Tisdag;

Stannade hemma från jobbet.. Tänkte att jag skulle försöka sova ut, men det var omöjligt eftersom de ringde från flera rekryteringföretag hela morgonen! Som sagt, det är helt sjukt hur mycket skandinavier är eftersökta i det här landet. Min telefon har verkligen inte slutat ringt sen jag la ut CVn på Monsterboard. Men det är klart, jag ser hellre att telefonen ringer än att den är helt tyst. Men Inte när man vill försöka sova lite grann och verkligen behöver det.
Annars gjorde jag verkligen ingenting igår.. Nej, nu ljög jag.. Jag tvättade faktiskt! haha! Men annars var det verkligen en händelselös dag.

Onsdag;

Haft en semesterdag idag.. Men jag fick inte sova imorse heller.
Var på intervju på Bookin.com. Det gick bra där.. De vill jättegärna anställa mig så nu är det bara upp till mig om/när jag vill börja. Det är jue kul.. Men jag vill inte bestämma mig än för jag har en för-intervju med Verizon på fredag, vilket också verkar intressant så jag vill gärna ge det en chans.

Dino och Dado kom idag också, så jag var och mötte de på flygplatsen.. Vi har ätit thai-mat, tagit en promenad i parken och varit och handlat lite. Blir inte så mycket mer gjort ikväll då alla är ganska sega. Kanske en film eller nått.. får se.

Imorn ska jag jobba igen.. Vet inte om jag orkar! Känner mig fortfarande oreklös och lite orolig på något sätt.
Men jag ska försöka i alla fall. Ska skriva på kontraktet för förlängningen på Sykes i alla fall. Kan vara skönt att ha lite mer tid på sig att försöka hitta en bostad, så kanske man slipper bo ur en resväska, eller i mitt fal; tre enorma väskor.. Usch! Är det inte en sak man stressar över så är det en annan.. När tar det slut?

Jaja.. nu ska jag ta och vara lite social med grabbarna..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela