Sanna - Mitt i livet

Onsdag 23/4

Publicerad 2008-04-23 19:05:07 i Allmänt,

Igår fick en ny inneboende för ett par dagar..
Felix, en kille som jobbar med Karolina och Sylvain på Nike. Hans flickvän kastade ut honom och nu ska han låna det ena rummet ett tag..

Vi gick ner på hörnet och drack några glas vin.. Satt på deras uteservering! Det var jätteskönt ute! Tänk att kunna sitta ute klockan 23 och inte frysa! :)
Det blev en tidig hemgång och tidigt ändå i säng.

Vaknade imorse och var så där lagom pigg.. sådär som jag brukar vara! Haha..
Inte hänt alltför mycket på jobbet idag förutom att vårat system visst strular så det var jue inga vidare roligt.
Men det har gått ganska bra ändå tycker jag.

Dagen har varit fin.. solen har varit framme och det har varit varmt och skönt! När det däremot började bli dags för hemgång så kom regnet.
Nu är det grått och regnigt ute! :( Min kära sol ska jue vara framme jue!
Det är så roligt att se hur alla människor byter ut sina tjocka vinterjackor mot tunnare vårjackor.. en del går till och med utan jacka! Men sen när det börjar regna är det inte lika roligt.

Dagen idag har varit ganska trist kom jag alldeles precis fram till.. haha
Det händer verkligen inte så mycket i veckorna nuförtiden, kanske lite bra det..?
Fast jag saknar våra middagar med vin och prat och kanske en film lite då och då.. Jag saknar vissa människor. Även kanske en del som jag inte borde.. Det är inte lätt!

Imorn är det löning som sagt! Gud så skönt det ska bli! Shopping också! :)
Det ser vi fram emot..

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela