Sanna - Mitt i livet

Onsdag 9/4

Publicerad 2008-04-09 20:03:36 i Allmänt,

Intervjun på Dymo gick väl bra idag.. på ett sätt i alla fall.

Tyvärr så visade det sig, när jag satt på intervjun, att det inte alls var ett fast kontrakt, utan ett på 6 månader och sedan en chans till det där fasta kontraktet.. Jag skulle fortsätta på samma lön som jag har nu och får bo kvar i den här lägenheten för den här hyran till juni.

Sen när våran HR-kille kom och pratade med mig så visade det sig att det bara var ett kontrakt på 3 månader till en början, med en chans på fast kontrakt efter det.
Erbjudandet kändes mindre och mindre bra jue mer dagen gick.. och ändå tvekar jag!! Varför?
Jag har så svårt att bestämma mig för hur jag ska göra.. är rädd för att jag ska ta fel beslut och så vidare.
Huvudet bara snurrar av alla tankar och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av allt.

Just nu känner jag mig mest trött och slut.. Förkylningen har också kommit tillbaka så jag känner mig lite seg pga den också.

Jakten på lägenhet går också vidare.. självklart skulle det vara bra och veta vilken budget man har att gå efter, men man kan jue inte få allt här i livet.

Nu måste jag gå och äta lite.. tänker bara ligga på soffan under kvällen. Känner mig lite yrslig faktiskt. :(

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela