Sanna - Mitt i livet

Torsdag 10/4

Publicerad 2008-04-10 19:23:51 i Allmänt,

Jobbet har väl gått helt okej idag.. inte så mycket att göra.
Lite väl mycket tid till andra tankar och det är inte riktigt läge för det just nu.

Har ännu inte kommit till nån större klarhet i vad jag ska ta mig till med jobbena jag har att välja mellan.. Trodde väl aldrig att jag skulle ha så svårt att välja.. herregud! Det är jue inte direkt som att det är ett problem riktigt.. Möjligtvis ett lyx-problem!
Men samtidigt så är det en hel del som behöver tänkas över innan ett beslut kan tas..
Vad kommer att vara bäst för mig i längden..?

Ja, det är väl kanske lika bra att berätta en av de andra anledningarna till att mitt humör kanske inte varit på topp den senaste tiden.. För de som inte redan listat ut det så är det "slut" mellan mig och Karsten..
En lång historia som jag inte har lust att dra just för tillfället, men kan bara säga att jag är ledsen!
Det värsta är att man funderar hela tiden på hur man har kunnat vara så dum och gå på allt som sagts.. Att känna att man kunnat lita på någon och sedan raseras all den tilliten på en hand!
Önskar bara att jag varit mer eftertänksam som jag gick in för att vara.. men inte lyckades med tillslut.
Hur kan en människa kan såra någon annan så fruktansvärt mycket och vara medveten om det..? Hur gör man..?
Trots att jag vet att jag inte gjort nått fel.. så känner jag ändå mig förvirrad och frågande.. Är det nått fel på mig?
Det kommer att gå över..

Helgen ska jag spendera med mina underbara Italienska änglar.. Vi ska umgås och ha det bra! :)
Veronica åkte till Italien imorse.. och jag saknar henne redan! Huset är så tomt utan henne.
Behöver ägna helgen åt till städ och tvätt också.. Och SOVA!! Massor!

Ikväll ska jag kolla på "Raising Helen" som kommer på tv.. tycker om den filmen! Sen blir det sussa..
Sista dagen på arbetsveckan imorn och sen bara få koppla av två dagar.. Koppla bort alla tankar!
Gud så skönt det ska bli!!

Längtar tills jag ska åka hem också!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela