Sanna - Mitt i livet

Torsdag 3/4

Publicerad 2008-04-03 23:20:38 i Allmänt,

Det var en pärs att ta sig upp imorse.. Trots att jag gick och la mig i skaplig tid, lyckades jag inte få alltför mycket sömn.. Vaknade ett par gånger i panik, en gång strax efter 03, och trodde att jag hade försvovit mig! Inge roligt alls! Men jag tog mig till jobbet i alla fall..

En vanlig dag, rätt så lugn. Inte så många samtal och mejl..
Skrev i alla fall på kontraktet för förlängningen på Sykes och 3com, så nu jobbar jag kvar hos de till 5/5.
Nu har jag en månad på mig att hitta nånstans att bo, kan bli ganska körigt.. Men man får hoppas på det bästa.

Idag är det torsdag, vilket betyder långöppet på stan.. Jag och Veronica tog en sväng ner. Hittade som vanligt ingenting.. Eller, nu ljög jag! Jag hittade en tröja på H&M som jag tyckte om, men som jag inte köpte.. haha
Sen tog vi en sväng förbi McDonalds och åt lite mat.. Blev typ proppmätt på en BigMac, usch.. mådde riktigt illa efteråt..

Nu sitter jag här hemma.. Dino och Dado är ute på nått äventyr på stan, skulle komma hem sen så jag måste vänta uppe tills de ringer så jag kan släppa in de.

Har ledig från jobbet imorn.. Skönt!
Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig, men hittar nog på något.. :)

Nehej, om man ska titta på nån film kanske..?

Puss och kram
/Sanna

            image84

Jonas, Mark, jag, Veronica och Susy förra lördagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela