Sanna - Mitt i livet

Lördag 16/8

Publicerad 2008-08-16 14:15:55 i Allmänt,

Jag hade en dag av ingenting igår..
Låg på soffan större delen av dagen och bara försökte kurera mig.
Vet inte riktigt varför jag mår så dåligt.. Men mensvärken, huvudvärken och illamåendet kan nog ha något med det att göra..

Sovit riktigt dåligt inatt igen..
Eller frågan är väl kanske om jag sovit något överhuvudtaget.
Jag somnade på soffan, vaknade vid 02.30 och tänkte att jag måste jue lägga mig i min säng..
Tog ett bra tag innan jag tillslut lyckades somna om igen.
Drömmarna har avlöst varandra och jag önskar att det inte behövde vara så.

Undrar om man kanske ska ta sig ut bland de levande idag..??
Att träffa människor och komma på andra tankar kanske hjälper lite grann.
Det är jue trots allt Å-fest.. men vädret är inte det bästa tyvärr.

Jaja.. förlåt för att allt verkar så deppigt för tillfället.
Men det är mycket som går igenom mitt huvud för tillfället och jag vet inte hur jag ska få nån större ordning på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela