Sanna - Mitt i livet

Lördag 23/8

Publicerad 2008-08-23 13:05:30 i Allmänt,

Middag på Nybron med käraste Magdalena.
Drinkar och prat tillsammans med Andjela och Robin.
Och sedan dans med Jan och Johan..

Detta var vad kvällen bjöd på och nog för att det var trevligt, men jag kanske skulle ha åkt hem med Lela när hon åkte istället för att vänta på att Philippa skulle sluta jobba.
Inte för att jag inte hade roligt, men.. bara för att.

Blev väckt exakt 07.22 imorse av Carro som ringde och berättade att hon hade landat, men inte tänkte åka hem, utan stanna till i Sthlm, för att risken för att hon skulle segna till var ganska stor. Haha
Så jag pratade en stund med henne och somnade sedan om.
Vaknade vid 12 igen med en hint av en liten huvudvärk, måste vara de där drömmarna jag hade inatt igen.
För det är absolut inte en bakfylla i alla fall.

Vankas det kanske fest idag igen..?
Kanske.. skulle behöva ta en ordentlig funderare på det här..
Men jag är ganska säker på vad jag kommer att ge mig själv för svar. ;)
Fast det får bli lugnt ikväll då jag faktiskt ska jobba hela dagen imorn i tuna.
Inte så roligt att stå där och må dåligt.. tro mig, jag har testat ett par gånger.. haha
Men det har gått.. :)

Jaja.. bilder från igår (klicka för större)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela