Sanna - Mitt i livet

Måndag 25/8

Publicerad 2008-08-25 13:32:02 i Allmänt,

En ny vecka har tagit sin början..
Jag börjar jobba kl 15, men idag skulle jag hellre dra täcket över huvudet och bara vara.

Det blev en kväll tillsammans med soffan och tv:n igår..
De visade Rent på tv1000, så det var givet att den skulle ses.
Men jag var visst lite extra blödig igår då jag grinade till typ varenda scen. Ibland så blir det bara så.

Känner mig sådär lagom tom idag..
Jag förstår verkligen inte hur vissa människor fungerar.
Varför tror de att de kan bete sig hur de vill och sen kräva att de ska behandlas på ett speciellt sätt?
Jag skulle aldrig kunna behandla en människa så otroligt respektlöst!!
Blir bara irriterad när jag tänker på det och irritationen bara växer sig större och starkare jue mer dagen idag går.
Men nya tag.. och ett nytt tankesätt.

Jag har en dag på jobbet att ta itu med, så det kanske är lika bra att sätta igång på en gång.


Ikväll hoppas jag på att jag ska få träffa älsklings Carro efter jobbet. :)


Pusa,

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela