Sanna - Mitt i livet

Norge eller ej?

Publicerad 2008-08-19 00:29:07 i Allmänt,

Det blev en fika med Magdalena på Time ikväll..
Hon kom och hämtade mig och vi har suttit och mest snackat skit, var längesen vi träffades.

Tankarna i huvudet snurrar som vanligt.. alldeles tokigt mycket!
Nu funderar jag på om jag kanske ska åka till Norge i alla fall..  Det finns jue jobb.. och vad jag har förstått så även bostad.. ett tag i alla fall.
Om jag åker iväg tre månader eller något liknande, kommer hem igen till December..
Då skulle jag jue ha kunnat spara ihop lite pengar och sen drunkna i vardagen, som Nermin så fint uttryckte det.

Vad är det egentligen som stoppar mig?
Känslan av att jag flyr kanske..? Men det är jue inte riktigt så det är heller.
Ändå kan jag inte komma ifrån den känslan! Varför??

Men tänk om det är det rätta just nu att åka?
Eller om jag kanske missar nått här hemma..? (Hmm, troligt.. här händer det väl ingenting..)

Men nu blir det bara ett enda virrvarr av alla tankarna.. så det är nog bäst att jag slutar.
Lycka till med sömnen inatt Sannapanna.. :S

Jaja..
Laku noc,

Sanna

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2008-08-19 10:43:08

Hej hej vännen.. Om du verkligen känner för att åka till Norge så gör det. Tänk vad kul att sitta där när du är äldre o berätta för barn/barnbarn att du har varit i så o så många länder o jobbat. Det är ju nu du ska göra allt sånt där. Om jag inte hade man o barn skulle jag oxå vilja åka överallt o få sån livserfarenhet. Tycker att du är tuff som vågar. O eskilstuna o familj/vänner finns ju kvar=) Massor av kramar emelie

Postat av: Rogic

Publicerad 2008-08-19 12:23:14

Mitt huvud mår alltid bra dagen efter :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela