Sanna - Mitt i livet

Söndag 24/8

Publicerad 2008-08-24 18:10:45 i Allmänt,

Det blev fest igår igen.. Tillsammans med Ann, Emelie, Therese och Ewa.
Vi höll till hemma hos Ewa och hennes sambo Alex och även Ewas lillebror Per var där.
Det var verkligen hur trevligt som helst.. Skratt, snack och allmänt bra stämning.

Vi åkte ner på Harrys för att fortsätta kvällen där och hade jag fått välja så hade vi jue inte gått dit.
Känns lite jobbigt när man spenderat så mycket tid där tidigare..
Ibland vill man bara vara någon annanstans.
Sen är det så jobbigt med alla människor som kommer fram till en och frågar varför man inte jobbar..
Hallå.. jag har också ett liv!!
Men det blev en trevlig kväll i alla fall..

Det var lite segt att kliva upp imorse när klockan ringde, men det gick. :)
Har jobbat i Tuna Park tillsammans med Ida hela dagen..
Inte så mycket folk, men tiden gick ganska fort ändå.

Undrar om man ska ta bilen och åka in till stan kanske?
Höra med Carro om hon har lust att ses..?
Jaja.. det visar väl sig.

Här kommer lite bilder från igår (klicka för större..)

    
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela