Sanna - Mitt i livet

Söndag 31/8

Publicerad 2008-08-31 23:14:21 i Allmänt,

Söndagkväll.. Sitter hemma och kollar på tv.
Det har varit en ganska händelserik helg på flera olika sätt, inte alla lika trevliga dock.

Igår när jag vaknade var jag lite skakis måste jag säga..
Men det blev bättre under dagen.
Jag var ute med Tindra och busade lite och fick en massa friskt luft och det var så otroligt roligt att springa omkring med henne i parken.. Blir jue bara mer och mer kär i den där lilla sötnosen.
Och nu kommer hon till och med och kryper in under täcket när jag sover. :) massor mysigt jue.

Det blev en utgång igår också..
Eva och jag ännu en kväll på Nybron. :)
Massor med folk men det var lite segare igår måste jag säga. Men roligt! :)
Promenad hem till Eva och sen vi stupade vi i säng! Skönt var det kan jag lova.

Stackars Eva var tvungen att gå upp och jobba imorse och hon försov sig tyvärr lite.
Jag sov fortfarande när hon kom hem från jobbet (hon jobbade 7-11).
Vaknade vid 13 igen och kände att det var dags att kliva upp.
Gick en sväng till Carro och vi mös lite hemma hos henne med Corner-mat. :)
Satt i eftermiddagssolen på Carros balkong och njöt en stund innan jag åkte hem.
Sen dess har det varit ganska händelselöst.. Mest legat på soffan och fått mig en masa vila.
Tittat på en del filmer som kom på tv och bara haft det ganska bra faktiskt. :)

Det är många tankar som snurrar i mitt huvud just nu..
Ska jag..? Ska jag inte?
Hur länge ska det här fortsätta?
Det kommer att visa sig med tiden.. och hoppas på att den tiden snart är inne.


Bilder från helgen kan ni förresten se i bilddagboken (klicka bara på länken)

Pusa,
Sanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela