Sanna - Mitt i livet

Tisdag 26/8

Publicerad 2008-08-26 19:10:05 i Allmänt,

Usch va trött jag är..
Det blev inte många timmars sömn inatt. :$
Kunde verkligen inte sova och tankarna snurrade runt, runt i huvudet.
Det var ganska segt att kliva upp när klockan ringde imorse.. Ville så gärna ligga kvar i den varma, sköna sängen.
Men det var bara att masa sig upp..

På jobbet gick det väl helt okej..
Lite väl mycket tid att tänka och fundera men det är jue sånt som händer ibland.
Fick jobba en timme extra då Ida, som skulle komma och byta av mig, inte hade blivit informerad om att hon skulle jobba.
Eller ja, det hade visst blivit något missförstånd eller nått.
Efter jobbet åkte jag till Ming och köpte med mig mat.

Har bara kikat på tv sen jag kom hem.. Inge spännande sådär.
Det blir väl en tvkväll även denna kväll.
Imorn är jag ledig och det ska sovas massor massor!! :)

Den här låten har gått varmt i godisaffären idag, massor bra jue..





På tal om ingenting..
Jag fattar inte att du faktiskt stått för något du gjort!!
Fast inte för alla..
För mig är du fortfarande en ryggradslös liten ynkryg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela