Sanna - Mitt i livet

Torsdag 28/8

Publicerad 2008-08-28 21:20:04 i Allmänt,

Träffade Carro igår..
Hon bjöd på tacos och vi hade massa mysigt. :)
Tittade på film, The Bank job, den var bra fram tills att det började bli lite väl mycket gangster över det hela och jag blev så nervös att jag inte kunde sitta still..
Medans Carro och Pero tittade klart på filmen så gick jag ner och träffade Philippa en stund.
Vi gick ner till Harrys och tog en cider, men var hemma hos Carro igen vid innan midnatt.
Försökte somna, men det gick inte så bra.. Läste över 100 sidor i min bok innan jag lyckades somna  vid 03 nån gång.

Imorse var det tidig väckning av flera olika anledningar.
Har spenderat dagen med Carro och vid 15 började jag jobba.
Det har varit ganska okej med folk och tiden gick ganska fort.. Inte nå intressantare händelser inträffade dock.

Hemma hos Carro igen..
Vi har ätit pizza från Akropolis till middag. :)
Utanför har polisen, insattstyrkan för bombenheten, brandkåren och ambulansen spärrat av hela torget.
Det har visst varit rån mot Handelsbanken och det ligger nått bombhot här nu.
Inte för att jag tror att det ligger nån större fara i det, men man vet jue aldrig.

Jobb imorn igen.. 14.30-18.30 i butiken på stan.
Sen är jag ledig hela helgen. :) Massor skönt jue!
Får se vad som händer dock.

Jaja.. ska väl försöka koncentrera mig på den här filmen som är på.
Ingen aning om vad det är, men verkar lite skum i alla fall..

Srce min.. Du vet att jag alltid finns här för dig!!
Jag är glad att du är min vän! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela