Sanna - Mitt i livet

24/12 - GOD JUL!

Publicerad 2008-12-24 15:29:05 i Allmänt,

Tid här; 09.14
Vädret just nu; Muet, 24 grader, solen försöker kika fram.

Det har varit hektiskt de senaste dagarna med en massa olika aktiviteter..
Jag har känt mig lite smådålig :( och dagarna har spenderats hemma med hela grannskapets barn på besök hela dagarna..
Söndag och måndag kväll har vi varit hos grannen och övat på julsångerna som vi igår gick och sjöng för grannarna.
Det var mysigt och roligt och alla barnen gjorde ett jättebra jobb.
Alla grannarna var imponerade av hur bra de gjorde ifrån sig och de verkade ha roligt! :)

Jag tänkte bara skriva och önska alla en God jul..
Ni finns i mina tankar och jag saknar er jättemycket, just idag!!
Njut av en mysig dag med god mat, klappar och familj och vänner.. Ser att Kalle också har börjat för en stund sen. ;)
Älskar er massvis!!

Här, ska vi äta middag senare. Kris bror ska komma från North Dakota och Moffa Hugo och Grandma Carole kommer också över. Sen så kommer Tomten nån gång efter middagen är färdig. :)
Men ingen Kalle.. Det är lite ovant måste jag säga.
Får i alla fall lax på julbordet! :) Såg det lilla paketet i kylskåpet igår! Massor glad.. risgrynsgröt ska vi också äta! :)
Kris lagade svenska kanelbullar igår, efter sin mammas recept. De blev jättegoda och det luktade så gott i hela huset efter baket.. :)
Nej.. nu kan jag jue inte sitta här.. Även fast klockan fortfarande är tidigt!

God Jul/Hyvää Joulua/Merry Christmas/Sretan Bozic..

Från mig till er!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela