Sanna - Mitt i livet

31/12 - Gott nytt år!!

Publicerad 2008-12-31 19:26:18 i Allmänt,

Tid här; 13.03
Vädret idag; Soligt, 26 grader, varmt och skönt!

Årets sista dag är här.. Känns väldigt konstigt måste jag säga!
Vi har det varmt och skönt idag och ett hus fullt av ungar.. som att det skulle vara en överraskning.
Det känns mest som att jag sitter och väntar på att det ska bli kväll. Ser fram emot en kväll med pojkarna med lite skoj. :)
Har inte hänt nått speciellt de senaste dagarna.. det känns som att man mest har spenderat dagarna med att äta gott och bara vara.. :) Kris pappa och bror har varit här nästan varje dag och hälsat på och det resulterar i att vi har goda, stora middagar! Lite mer än vanligt så att säga. Haha

Känner mig på ett konstigt humör idag..
Som att jag är bakfull nästan! Jättekonstigt med tanke på att jag var hemma hela kvällen igår och inte drack en enda droppe.. Känns jue knappast värt det att ha en huvudvärk som känns som baksmälla då. Haha
Hade en konstig dröm inatt dock (som jag inte kommer ihåg någonting av) men som sitter kvar ändå.
Inte en mardröm eller nått sånt.. bara konstig! Svårt att förklara. (men sen är det jue jag också!) ;)

Jag ska se om jag kanske orkar summera året som har gått lite senare idag..
Saknaden efter familj och vänner är stor idag måste jag erkänna! Lite större än vanligt!
Jag hoppas att ni alla får en underbar kväll och att ni får ett lyckligt slut och en änny lyckligare början på det nya!! :)

Jag ska synda för sista gången idag.. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela