Sanna - Mitt i livet

Söndag 21/12

Publicerad 2008-12-21 23:37:27 i Allmänt,

Tid här; 17.10
Vädret idag; Sol, 27 grader, varmt! :)

Jaha.. varit lite dålig på att skriva de senaste dagarna.. Men, men..

Fredagen sov jag ut och mest bara var under förmiddagen..
Mitt stackars ansikte som jag brände i solen i torsdag gjorde fortfarande ont! :$
Kunde knappt ens skratta och det kändes som att jag hade gråtit hela natten, vilket jag inte gjort, med tanke på att ögonen var så svullna!!
Pojkarna hade sista dagen i skolan innan jullovet, så nu kommer det vara fullt ös, medvetslös i huset de närmaste två veckorna!! Haha.
Kvällen spenderade vi med att titta på Santa Clause 2, som visades på tv och jag låg i säng redan innan 23. Skööönt! :)

Vaknade skapligt tidigt på lördagsmorgonen av att Bret kom in och gosade med mig en stund. :) Tills han började få tråkigt och istället började fnittra och rulla över mig i ett försök att få mig att kliva upp. När jag väl var uppe var jag inte så rolig att umgås med längre och han fortsatte över till pappa istället. Haha
Mitt lilla hjärta! :)
Jag, Kris och Kris pappa Hugo tog med oss Bret och Carl och åkte till IKEA! :)
Vi åt lunch, inga köttbullar för min del då potatismoset såg mindre aptitretande ut! :/ Haha
Vi tog en tur runt också och tittade på alla saker.. IKEA är billigare här än vad det är hemma.. Fanns en massa fina saker som jag ville ha jue! Haha.
Men det bästa kom på slutet; Svensk Choklad!! :) Köpte med mig lite godis för 13 dollar!
När man inte får det så ofta så uppskattar man det mer.. Hehe
Hoppades på att de skulle ha rödbetssallad där också, med tanke på att de har knäckebröd, Kalles kaviar, sill och allt annat, men tji fick jag! :(
På kvällen var det återigen julfilm med familjen.. Vi såg Elf, men pojkarna gick och la sig innan filmen var slut så det slutade med att det bara var jag och Kris som såg större delen av den! :)

David kom och hämtade mig och vi åkte för att plocka upp Victoria för att åka till Fort Lauderdale.
Vi hamnade på Americas' Backyard där de spelade en himla blanding av en massa olika stilar! Kvällen påminde jättemycket om kvällen på Hacienda i Vodice i somras.. Så jävla roligt var det i alla fall!! :)
Vi drack drinkar ur små bunkar.. haha. Jättegoda var de och inte alls dyra. Men kanske inte det bästa alla gånger.
Resan hem var i alla fall rolig och jag och Victoria, speciellt, skrattade så vi höll på att dö!! ;)

Idag har jag sovit länge.. :)
Lite tungt har det varit i huvudet.. det får jag väl medge. Men som sagt.. värt det! ;)
Kris körde ner mig till Deerfield beach där jag har spenderat ett par timmar med sol och bad. Kom hem för en liten stund sen.. Skulle behöva hoppa in i duschen, men väntar lite med det.
Är det nått jag verkligen älskar så är det lukten av saltvatten och sol!! Det är nått speciellt med det!
Påminner mig om så mycket olika saker.. Svårt att förklara.

Jaja.. måste väl ge efter i alla fall!

Ska uppdatera med lite bilder också så fort jag har orken..
Men här kommer några i alla fall

 Såhär spenderade jag kvällen igår.. :)

 Såhär har jag legat idag.. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela