Sanna - Mitt i livet

Gaaaaahhhh!!

Publicerad 2008-12-11 06:10:39 i Allmänt,

Tid här; 00.06

Det är så fruktansvärt fuktigt och varmt här!! Man kan inte ens andas..
Kul om man känner sig som en enda stor pöl av nått när man ska gå ut! Inte ens lite roligt att sminka sig just nu!
David är på väg och kommer väl inom den närmaste halvtimmen eller nått sånt!
Just nu känns det som att jag sakta men säkert kommer rinna bort! Bläh!!
Men.. det kunde jue faktiskt ha varit värre!
Jag hade kunnat frysa i kalla Sverige istället.. fast just nu så skulle inte en sval bris göra mig speciellt ont!

Jaja.. det blir vad det blir!

Snart är det avfärd mot Fort Lauderdale.. :)
Får se om man kanske lyckas känna sig lite mer bekväm när man väl är framme.
Drömma kan man väl alltid göra! ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela