Sanna - Mitt i livet

Klantar är vi allihopa!

Publicerad 2008-12-03 19:52:04 i Allmänt,

Tid här; 13.43

Jag och John gjorde oss klara för att åka och hämta pojkarna och det visar sig att Kris har tagit med sig nycklarna till andra bilen också!! Gaaahhh!
Hon är hos sin pappa som bor ca 30 min härifrån och pojkarna slutar skolan om ca 15 min.
Det här kan bli intressant.. Vet inte riktigt hur de ska lösa det här nu. Men jag och John är i alla fall inte på väg någonstans!

Man kan inte alltid få allting rätt.. Haha

Och nu till något helt annat!!
Jag Måste verkligen sluta äta allt jag äter här!!
Vissa dagar känner jag mig nästan lite som ett bottenlöst hål som bara kan äta hur mycket som helst! :$
Det är inte alls bra för mig då jag mer eller mindre går upp 2kg bara av att titta på en kaka eller liknande!
Så nu får det banne mig bli ändring på det!
Men jag försvarar mig själv också med att de saker jag äter här inte finns hemma i Sverige..
Fast det gills inte längre. För nu har jag varit här i över en månad och det är inte okej längre.
Tufft bara att jag bestämmer mig för att ändra mina matvanor just den veckan då jag blir som mest sugen på allt.
Jaja, det hjälps inte.. Det får helt enkelt bli vad det blir! ;)

Nu undrar jag vad som händer på hämta-från-skolan-fronten..?

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2008-12-03 23:28:46

Jag hoppas att du har det bra, vore kul att träffa dig när du är hemma igen. Massor av kramar Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela