Sanna - Mitt i livet

Lördag 6/12

Publicerad 2008-12-07 05:02:04 i Allmänt,

Tid här; 22.49
Vädret idag; Soligt, 29 grader! :)

Jag fick ett nytt kapitel påbörjat i mitt album igår.. Det går framåt det här! ;)
Det är verkligen kul att hålla på med foton osv, men man får jue aldrig nått lugn där hemma för att hålla på med sånt.
Just därför är det kanske så kul att jobba med det här! För roligare blir det att titta på korten!
Men det blev sent igår.. Somnade nog inte förrän vid 03, då jag låg och läste en stund också.

Piskade upp mig ur sängen vid 09.30 imorse.. inte det lättaste! Men upp kom jag i alla fall.
Barnen har som vanligt varit busiga och trotsiga och Bret har även han kinkat lite grann.. Det är så svårt när han blir arg eller ledsen.. Man vet inte riktigt varför.
Det är alltid lätt att man får sig en liten smäll när han är på det humöret. Värsta är väl att han är så stark, den lille!
Nu på kvällen har vi sett Merry Christmas Drake and Josh på tv. Mysig film faktiskt.
Alla är förväntansfulla och glada över att vi ska åka till Orlando imorn..
Jag har packat mina saker och försöker se till att inte glömma något! Mycket småsaker som ska med.. som laddare till både kamera och mobil.. Viktigast är väl ändå att mobilen är laddad, men kameran får inte förglömmas.
Johns bror landar i Orlando imornkväll och då ska vi redan ha hunnit med en del av parken. Haha
Ingen tid får spillas när det gäller Universal Studios.. Till och med Pappa John blir som ett barn på nytt..
Eller man kanske kan säga att han är värst. ;)

Det ryktas om att jag ska ut ikväll.. Eller om det var en fest eller nått..?
Får se om jag inte hinner somna innan Steve har slutat jobba. ;) David är på en liten minisemester till New York och Canada. Han skulle visst komma hem till helgen eller början på nästa vecka.

Nej.. nu ska jag se till att packa det sista..
John sa att jag gör bäst i att ta med kläder som tåls att bli våta för den 'blöta dagen'.
Förra gången kommer jag ihåg att jag blev helt blöt ända in på underkläderna i vissa 'karuseller'. När vi kom hem till hotellet på kvällen och jag tog av mig skorna så var mina fötter alldeles vita och helt skrynkliga eftersom de varit blöta hela dagen!! Stackars mina fossingar.. Men nu åker flera ombyten med i alla fall. :)

Kommer kanske inte uppdatera nått under de närmaste dagarna..
Känns som att det är dags för ett par dator-fria dagar! ;)

Vi är hemma på tisdagkväll igen annars..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela