Sanna - Mitt i livet

Måndag 15/12

Publicerad 2008-12-16 03:44:24 i Allmänt,

Tid här; 21.27
Vädret idag; Sol, 26 grader.. varmt!!

Igårkväll var vi i en av alla kyrkorna här och gick en rundvandring av Betlehem. :)
I slutet av rundvandringen så kom man fram till stallet där Jesus föddes.. en levande julkrubba med andra ord.
Det var jättemysigt.. sen gick vi in i kyrkan och lyssnade till berättelsen om vad som hände efter att Jesus föddes.
Att vara i kyrkan var jättemysigt.. men det var inte alls som hemma i Sverige. Det påminde mer om S:t Eskils aula eller nått. Men ändå så var det som att man fick nått slags lugn över sig och konstigt nog blev jag väldigt sorgsen..
Det var nog mycket för att jag var trött..

Somnade som en stock framför tv:n i mitt rum och vaknade inte igen förrän imorse.
Sov ändå till 11 eller nått.
Jag tror nästan att jag varit tröttare idag än vad jag var igår.. Helt sjukt!!
Dagen har inte kommit med några större överraskningar. Melissa var här en sväng och hämtade sina saker och vi pratade en stund.
Jag måste säga att jag känner mig väldigt lyckosam som har vänner, bra vänner, på så många olika platser. :)
Vad skulle jag göra utan Melissa? Hon är helt underbar!
Hon hälsade från Shalmar som berättat att jag var en hit på festen i lördags.. "Everybody loved her.." hade han sagt.
Hehe, kan man låta bli att le lite extra eller?

Nu ska jag lägga mig i sängen och glutta på tv tror jag.. :)
Ny dag imorn.. kanske är fint så man kan lägga sig i solen en stund..? Hoppas, hoppas..

Pusa,
Sanna


 

P.S.. Det finns bilder nu i bilddagboken från i lördags.. :)

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-12-18 10:20:37

Jätte fin Sanna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela