Sanna - Mitt i livet

Onsdag 17/12

Publicerad 2008-12-18 05:34:48 i Allmänt,

Tid här; 23.24
Vädret idag; Sol, 30 grader, varmt och skönt! :)

Jag vaknade ganska sent imorse då jag av någon konstig anledning inte kunde somna ordentligt igår.
Låg och läste i sängen en bra stund innan jag kände sömnen komma.
Men, men.. hade inte så mycket för mig under förmiddagen. Var mest bara, skönt det också ibland.
Pratade med pappa på msn också.. Kul att prata med de också, det blir jue inte så ofta nu.

Vi har varit i skolan nu ikväll och sett Alan och Carl uppträda med skolkören!
De var såå söta och gjorde allting jättebra. Jag var så stolt.. och de är inte ens mina barn. ;)
Som sagt har det mest bara varit en dag av nästan ingenting.
Pratade med Carro dock idag.. Kul att höra hennes röst och bara få höra hur läget ligger till. :)
Blir så glad när jag pratar med mina vänner och min familj. Men saknaden blir såklart lite större ibland också.
Det ser ut som att mina planer för våren också börjar ta mer och mer form.. Skönt det! :)

Just nu ser jag fram emot julen nästa vecka.. Kommer nog bli mysigt att fira den med familjen.
Ser också fram emot en lugn och skön helg med film.. tror jag i alla fall.
Förra helgen tog ganska mycket kol på mig!! Haha.. Blir nog inga fler 24 timmars håll-igång i alla fall.
Men gud vad jag fortfarande blir glad när jag tänker på lördagen. Jag hade verkligen jätteroligt.

Just nu sitter jag och väntar på att Steve ska komma och plocka upp mig..
Vi ska ut i Boca.. (Riktigt så död är jag inte än.. haha).
Men de här grabbarna är fan värre än tjejer ibland alltså!! Guuud va man får vänta ibland.
Fast det är ganska roligt att man alltid är färdig när de ringer.. oftast, med mig i alla fall, så brukar det jue vara tvärtom. Att man får stressa med allt för att hinna.
Jag är alldeles för van vid Sverige.. Hehe. Här är allting verkligen annorlunda på det sättet.
Får se om det blir en rolig kväll..? Men det brukar det jue bli. :)

Aja..

Imorn blir det nog stranden.. ska vara ca 30 grader så det känns som det är läge för det. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela