Sanna - Mitt i livet

Onsdag 3/12

Publicerad 2008-12-03 18:41:52 i Allmänt,

Tid här; 12.30
Vädret just nu; 23 grader, solen kikar fram mellan molnen, men det ser ut att bli regn!

Det lite smådåliga vädret håller i sig och det gör att man blir lite extra trött.
Dessutom är det snart dags för min underbara vecka, vilket gör att jag blir extremt trött. Ingen bra kombination med andra ord. Men man får helt enkelt göra det bästa av det.
Det värsta är väl värken i magen som sakta men säkert börjar dyka upp nu! :(

Ja, vad ska man säga?
Kris sa till mig igår att hon sagt till John att Orlando inte är nån bra idé under helgen då jag fyller år.
Eftersom jag har haft planer för den dagen.. Så hon tycker att de kan försöka klämma in det tidigare i veckan istället.
Johns bror skulle antingen komma nu på söndag eller nästa tisdag.
Väderprognosen visar dessutom just nu att det ska bli varmare i början på nästa vecka och sen gå över till kyligare grader mot slutet. Men det vet man jue aldrig. Det kan jue hinna ändra sig det också.
Vet inte riktigt vad jag hoppas på..
Pratade med Melissa igår också och hon tyckte att jag skulle låna en av hennes Indiskaklänningar för själva bröllopet. Jag hade verkligen inte hjärta att tala om för henne att jag kanske inte kan följa med.

Det här vädret förstör mina planer.. Haha
Jag vill jue ligga i solen och jobba på min bränna.. Jag vill jue vara brun!
Om det är såhär imorn så ska jag definitivt leta upp ett solarium! :)

Förresten så lyckades jag hitta silverschampoo!! Det tog mig bara en månad! Haha
Glömde jue mitt hemma när jag åkte hit och har letat som en galning. Varit inne i varenda hårsalong, förutom de i köpcentrumena eftersom jag glömt bort vad jag ska ha varje gång jag är där.
Jag hittade mitt schampoo på en hårsalong inne på Walmart. :) Det fick bli Matrix! Hoppas det är bra.

Nee, nu ska jag ta och fixa mig lite..
John ville att jag skulle följa med honom när han hämtar barnen och åker till parken medans vi väntar på Alan och Carl som har kör efter skolan idag.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela