Sanna - Mitt i livet

Söndag 28/12

Publicerad 2008-12-28 19:06:21 i Allmänt,

Tid här; 12.37
Vädret idag; Soligt, 26 grader..

I fredags kom David och plockade upp mig och vi åkte till West Palm Beach, till en av hans kompisar på en liten fest.
Det var trevligt att träffa en massa andra människor också.. Sköna, roliga och helt galna. :)
Vi skulle gå ut också.. och lotten föll på en Gayklubb! Fråga mig inte varför, för det hade jue absolut inte varit mitt första val, men så blev det i alla fall.
Det slutade med att jag hade en av de roligaste kvällarna!! Vi dansade, skrattade, drack drinkar och bara hade det bra.
Två gaykillar kom fram till mig och sa att de tyckte att jag var sexig.. Haha.
Ultimataste komplimangen ändå.. att få det av en kille som inte ens tycker om tjejer! ;)
Nu undrar ni säkert vad jag gjorde för att jag skulle få de komplimangerna.. men sanningen att säga så gjorde jag inte så mycket.. Var mig själv bara och hade roligt! Det funkar det med! ;)
Var hemma runt 04.30 och kraschade som vanligt i säng på en gång!

Vaknade runt 10 igår kan väl säga att det var lite tungt i huvudet!! Haha
Av någon anledning så kände jag mig ganska off under hela dagen igår så det var ganska skönt att bara ta det lugnt.
Mer eller mindre hela dagen spenderades med att titta på film..
Eller ja, jag tittade på film medans Bret tittade på Barney och Kidsongs på youtube. :)
Ganska händelselös dag med andra ord.. Men det är så otroligt skönt med såna dagar också!

Känner mig frustrerad över saker och ting och jag vet inte hur jag ska förklara..
Miljoner tankar flyger förbi i mitt huvud och det skulle väl vara fel att säga att det förflutna inte hinner ikapp en.
Men det visste jag väl att det skulle göra så småningom..
Det gäller bara att veta hur man ska ställa sig till det när det väl kommer.

Glädjande nyheter från hemstaden i alla fall..
Älskade lilla vän.. du vet att jag är glad för din skull och jag hoppas verkligen att ni kan njuta av det ni har.
Det förtjänar ni! :)

Jag ska ta mig en promenad till Walmart nu i alla fall..
Får se om man kan hitta nått roligt där. :)

Pusa,
Sanna


 Såhär såg jag ut i fredags, minus hatten självklart!
Jag fick den där fina blåa saker av Melissa i julklapp! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela