Sanna - Mitt i livet

Torsdag 18/12

Publicerad 2008-12-19 03:58:34 i Allmänt,

Tid här; 21.33
Vädret idag; Sol, ca 30 grader, lite brisigt. :)

Ute igår alltså med Steve, Javid och en av hans tjejkompisar.
Vi skulle gå på ett ställe i Boca som heter 'The blue Martini', men eftersom Javid hade på sig en enkel, men fräsch, vit t-shirt så tyckte inte de att han skulle få komma in! Så jävla töntigt. Men det var ett 'finare' ställe, beläget vid shoppingcentrat! Hallå! Hur sjukt låter inte det..?
I alla fall så åkte vi vidare till 'Porterhouse' istället.. ett ställe där collegeungdomar hänger och där drinkarna var gratis för tjejerna. :) Inte helt illa kanske.
Vi drack några drinkar och snacka en stund och åkte därifrån runt 03. Åt lite mat på Steak n Shake och var hemma strax efter 04. Lagom sent sådär.. :)

Vaknade strax efter 09 imorse av att jag hörde städerskan.
Måste säga att jag var ganska seg i alla fall trots att det inte var så farligt igår..
Satte på mig bikinin och var nere vid stranden runt 11 och där har jag spenderat hela dagen. :)
Sååå skönt med havet, solen och det har blåst ganska snällt också, vilket gjorde så att det inte kändes alltför varmt.
Jag har badat och bara haft det bra.. :)
Fast på något konstigt sätt har jag lyckats bränna ansiktet, men inte resten av kroppen.
Ansiktet ser alltså ut som ett stoppljus idag och kroppen har fått en bra färg. Snacka om att det gör ont att skratta och allt sånt just nu. :( Men det går väl över om ett par dagar hoppas jag.

Jag mår lite smått illa just nu.. vet inte riktigt varför. Men det känns som att jag är nära att kräkas nästan hela tiden!
Ska lägga mig i sängen och försöka äta lite nötter och kolla på Sex and the city-filmen.
En liten dos av Mr. Big skulle inte skada just nu. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela