Sanna - Mitt i livet

Torsdag 4/12

Publicerad 2008-12-04 15:58:26 i Allmänt,

Tid här; 09.47
Vädret just nu; Sol med växlande molnighet, 24 grader.

Jag kom hem för en stund sen från min morgonpromenad. Det blev 50 min ungefär.
Varmt blev det också.. Haha. Men så skönt att komma iväg.
Det var inte lätt att piska sig upp ur sängen då jag har haft lite svårt att sova inatt.
Jag har haft en sån lätt sömn, vilket gjort att det känns inte som att jag sovit nått alls om jag ska vara ärlig.
Men upp kom jag i alla fall och såg till att inte ödsla alldeles för mycket tid innan jag gav mig ut. :)

Nu sitter jag vid poolen med ben som gummi och väntar på att Edna ska bli klar i den bakre delen av huset.
Sen får vi se om det blir stranden tillsammans med Victoria eller om jag ska ta mig ut på shopping istället. Har fortfarande lite julklappar jag behöver inhandla och måste dessutom försöka hitta ett par skor till min klänning.. eller i alla fall titta på ett par för om jag inte ska gå på bröllopet så tänker jag inte köpa skor och sånt nu.
Tror inte att det finns nått annat tillfälle just nu som jag kommer att använda klänningen på i alla fall.
Jaja, det visar sig väl hur det blir..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela