Sanna - Mitt i livet

Trötter..

Publicerad 2008-12-04 06:14:15 i Allmänt,

Tid här; 00.10

Kris fick rusa hem från sin pappa medans J.J och Bret, som inte hade efter-skolan-aktivitet, väntade med en av lärarna på skolan. Vi åkte dit för att hämta de och efter det har det varit full rulle.
Pojkarna har bråkat med varandra och bara varit allmänt vresiga idag.. Det är inte mycket som varit rätt. *Suck*
Alla dagar kan jue inte vara bra dagar heller..
Annars har dagen paserat som den ska.

Nu ska jag krypa ner i säng då jag har hört ryktas om att det ska bli ca 30 grader imorn, sol med en lätt bris.. :)
Tror vi att Sanna ska spendera sin dag på stranden? Jajemensan! ;)
Men först ska jag ta mig en promenad.
Sen får vi nog hålla tummar, och tår, att vädergudarna vill vara snälla! Annars kommer jag nog säkerligen att gråta.
Vet med all säkerhet att jag kommer att masa mig upp ur sängen tidigt imorn då Edna, städerskan, kommer.
Lika bra att ge sig ut och få lite motion! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela