Sanna - Mitt i livet

Trötter..

Publicerad 2008-12-22 05:11:40 i Allmänt,

Tid här; 23.03

Sitter i sängen och laddar upp bilder till båda bilddagböckerna.. :)
Har tagit en liten bit av min Marabou choklad och kan tala om att jag njöt verkligen! Hehe
Vi har varit iväg hos grannen som vill att barnen ska gå och sjunga julsånger, dörr till dörr, så vi har haft en liten genomgång av sångerna.
Barnen är såå söta och jag var bara tvungen att följa med.. Älskar jue verkligen sånt.
Massa roliga sånger som ska sjungas och jag är helt exalterad! Kanske lite mer än barnen! ;)

Åh, glömde berätta att jag hittade JulmustIKEA.
Handlade två 0.5L flaskor till julen.. För man måste jue få lite 'must' under julen. ;)
Drack lite grann till lunchen också och det var verkligen gott. Inte lika kolsyrat som hemma dock.
Snacka om i-landsproblem! Haha
Gud.. jag kan inte riktigt fatta att det är julafton om, snart, två dagar!
Har inte nån större julkänsla för tillfället, men det kommer väl snart. Men det är jue lite ovant.. utan snö och kyla.
Fast det är ganska trevligt att vara solbränd på självaste julafton.. utan att behöva ta en tripp till Solarie-öarna. ;)

Nee.. nu ska jag titta lite på tv.
Massa Two and a half men och Sex and the city. :) Somnar väl antagligen snart.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-22 21:03:10

God Jul sanna gumman. Hoppas du har det bra. Kramar emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela