Sanna - Mitt i livet

Fredag 1/2

Publicerad 2008-02-01 13:10:54 i Allmänt,

Jösses redan februari.. eller kanske bara februari? Jag vet inte riktigt hur jag ska känna..

Det känns som att jag varit här en evighet.. Men nästa vecka är det verkligen bara en månad. Det känns sjukt att tänka så.

Hemma idag med.. Men mår mycket bättre idag. Lite ont i halsen fortfarande och en liten känsla av värk i huvudet, men känner mig inte febrig och yrslig längre. Har fått mig mycket vila så det känns mycket bättre.
Solen skiner ute.. och den värmer min rygg jätteskönt genom fönstret.. Får lust att klä på mig och gå på en promenad men det kan man jue inte. =(

Vädret här är ganska konsigt faktiskt.. Igår stormade det massor! Trädtopparna vek sig och jag trodde nästan att fönstrena skulle gå sönder.. Sen till kvällen började det regna och åska och blixtra. Blixten var som att nån skulle ha tagit ett foto inne lägenheten. Det gjorde ont i ögonen.. och imorse när jag vaknade till så var det klarblå himmel med strålande sol! Det blåser fortfarande, men det är sol.. =)

Jag måste städa här.. Det är ett mindre kaos här!
Veronikas kompisar från Italien kommer hit och hälsar på.. de stannar tills på söndag.

Karsten har middag och en mindre fest ikväll.. Får se om jag orkar gå.. Kanske bara går på middagen och sen går hem och sussar. Men det blir en lugn helg i alla fall!
Skulle verkligen behöva gå på stan och köpa min jacka.. orkar inte gå runt i min långa längre.
Jaja.. det visar sig vad man orkar och hinner med!

Nu ska jag vila en lite stund till och sen ska jag börja städa lite smått..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela