Sanna - Mitt i livet

Fredag 22/2

Publicerad 2008-02-22 22:48:38 i Allmänt,

Äntligen helg!!!

Igår hände det inte så mycket utöver det vanliga.. Jobbet var väl som vilken annan dag. Lyckades äntligen med att "stänga" ett fall som jag har försökt att lösa i flera dagar. Helt underbar kund! Varje gång jag pratat med honom så har jag lagt på luren med ett leende på läpparna. Det är såna kunder som man vill ha! =)

Kvällen var lugn.. Karsten lagade middag och tiden ägnades åt till prat.

Dagen har varit helt okej.. Inget utöver det vanliga har hänt. Att sitta på kontoret till klockan 19 en fredag är verkligen ingen höjdare. Man hinner bli så himla seg!! Telefonen är helt tyst, inga människor som pratar och man har knappt ens ett mejl att svara på. Men nästa vecka har jag 9-18 passet igen. Det ska bli skönt..

Ikväll blir det en lugn kväll med en film kanske.. Inte så mycket pengar att spendera. Men på måndag är det lön..
Ser fram emot en lugn helg dessutom så det är helt okej. Känner mig faktiskt ganska trött.. Konstigt, för det har inte varit nån speciellt ansträngande vecka.

Jaja.. måste till banken imorn och aktivera min pin till mitt nya holländska kort. Annars kommer jag inte åt mina pengar på måndag.. Vilket antagligen inte är det mest praktiska. Haha..

En och en halv vecka kvar.. sen kommer jag till Tuna på besök! =) ser verkligen fram emot det!
Kramas massor med mina älsklingar ska jag göra..

Nehe.. Nu orkar jag inte sitta här!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela