Sanna - Mitt i livet

Fucking Åmål - Amsterdam :)

Publicerad 2008-02-23 19:52:54 i Allmänt,

Jahapp..

Åkte till banken för att aktivera mitt kort. Kom fram, stod i kö och det blev äntligen min tur..
Såklart att jag gjorde en typisk Sanna.. Jag hade inte med mig mitt pass och det dög inte med mitt svenska körkort som ID!! Ååååhh, va irriterad jag blev! Var bara att sätta sig på tramen tillbaka hem och hämta passet.. Som tur var hade jag gott om tid på mig!

Åkte tillbaka ner till banken.. Fick mitt kort aktiverat, åkte till affären och handlade mat.
Lyckades åka 5 hela gånger med spårvagnen på EN OCH SAMMA BILJETT.. med en giltighetstid på en timme.
hahaha.. Sååå nöjd. ;)

Gick till filmhuset för att köpa cigg på vägen hem och när jag stod i kö så stod jag och inspekterade raderna med alla filmer.. Tror ni att jag blev förvånad när jag upptäckte FUCKING ÅMÅL bland alla andra filmer??
Hahaha.. kunde inte göra annat än att skratta. Frågade killen som jobbade om jag kunde få ta en bild på filmen.. Han tyckte att det var ganska kul.. Han sa att han tyckte att det var en bra film och att den är uthyrd flera gånger i veckan!! Hahahaha.. Kan inte låta bli att tycka att det är ganska underligt.. Snacka om att det kommer tillbaka en hel del minnen när jag såg den filmen.. :)

På tal om svensk film så visade de både Wallander och Van Veteren på tv förra lördagen.. På samma tid på olika kanaler! Jag vet att jag kanske inte borde bli förvånad, men jag kan inte låta bli. :)

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem.. Diskade all disk för hand eftersom jag glömde köpa tabletter till diskmaskinen.. Tagit hand om lilla sjuklingen som verkligen vägrar erkänna att han mår dåligt.. Fast nu verkar det som att han kanske mår lite bättre.. De rosa pillrena (Ibuprofen) hjälpte kanske.. ;)
Tänkte börja laga maten snart.. Det blir bara en enkel kycklingsallad.. Så gott så. Sen så blir det väl kanske en film eller två, en lugn kväll med andra ord.. Skönt!

Nu ska jag ta och börja med maten..

image65

Som sagt.. Förvånad! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela