Sanna - Mitt i livet

Lördag 23/2

Publicerad 2008-02-23 12:50:01 i Allmänt,

Vaknade skaplig tid.. Innan 11.00.. har lagt en maskin i tvätten, ätit frukost och tar det lite lugnt på soffan.

Det är grått ute, men än så länge inget regn.. Men den kommer, det kan jag lova!

Måste iväg till stan och banken.. Behöver verkligen aktivera min pin till kortet. Det skulle väl inte vara det smartaste att ha ett låst kort och inte komma åt pengarna.. Men det skulle väl vara typiskt mig att glömma en sån sak.
Men inte denna gång.. Känner mig stolt! ;)

Annars blir det en lugn dag även idag.. Måste gå iväg och handla lite.. Blir väl lite gott till kvällen också, kanske en flaska vin. Men det blir nog film och bara ta det lugnt.

Har en halvsjuk Karsten i knät som inte riktigt vill erkänna hur dåligt han mår. Pojkar.. alltid samma visa. haha.. Vi har ett litet sjukhus här idag, Karolinas fransman är också alldeles sjuk.. De ligger helt döda här. Stackare! ;)

Nehe.. nu ska jag gå och fixa lite soppa åt sjuklingen, sen måste jag röra på mig ner till centrum.

Ha en mysig lördag!!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: emma L

Publicerad 2008-02-23 12:55:02

ha en bra dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela