Sanna - Mitt i livet

Måndag 25/2

Publicerad 2008-02-25 20:53:53 i Allmänt,

Vanlig dag på jobbet..

Men det känns som att jag börjar bli mer och mer säkrare på vad jag gör.. Känns bra!

Det är verkligen en måndag idag.. Var massor trött imorse, trots att det varit en lugn helg, utvilad och allt!
Men jag är nog sjuk!

Jag har frusit och varit varm om vartannat.. Jag känner mig yr, har ont i huvudet och känner mig lätt illamående! :( Har nog utan tvekan blivit smittad av herrn som jag tagit hand om under helgen. Känns jue sådär lagom bra.

Jag skulle behöva laga lite middag, men vet inte om jag orkar ställa mig upp! :( Kroppen värker och jag känner mig bara trött hela tiden.

Aja.. lite vila så kommer allting att bli bra! :)

Nu är det dags för middag!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela