Sanna - Mitt i livet

Städa, städa varje fredag..

Publicerad 2008-02-01 17:09:30 i Allmänt,

Solen skiner utanför fönstret.. ja har vädrat lägenheten, dammsugit och nu ska jag snart torka golvet..
Jag har fått sån skön musik till datorn och jag känner mig på ett ganska strålande humör.. förutom den lilla värkande känslan i huvudet.. Men den kan jag nästan tänka bort en stund i alla fall.. =)

Veronika kommer snart hem med sina vänner från Italien och jag ser verkligen jättehemsk ut.. Ska torka golven en snabbis och sen hoppa in i duschen! Jag har jue faktiskt varit sjuk så det är väl inte så konstigt att man ser lite hängig och risig ut. Fast det är jue inge roligt när man ska träffa nya människor. Skönt första intryck! ;)

Jaja.. det blir middag hos Karsten om ett par timmar.. några glas vin och sen blir det sängen!
Kanske tar en sväng på stan imorn om man mår skapligt. Kan tänka mig att det blir nån slags fest imorn med tanke på våra besökare. Men som sagt får vi se hur jag mår.

Jaja.. dags att röra på sig.. =)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2008-02-01 17:20:19

Det är så skönt när man är klar med städningen =)

Postat av: Katti

Publicerad 2008-02-02 01:30:56

haha ja precis, fast det sjuka är att även om man kollar på det en vecka så kan man börja kolla på det 2 veckor senare och det känns som om man inte missat någonting :P ha en bra helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela