Sanna - Mitt i livet

Torsdag 14/2

Publicerad 2008-02-14 21:07:50 i Allmänt,

Sitter hemma i soffan..

Har varit nere på stan en sväng.. handlade lite nödvändigheter och sen var jag och handlade lite mat.
Vi ska laga mat här hemma vi tjejer.. Mysa lite och ha trevligt! Det är jue trots allt Alla Hjärtans Dag! ;)

Ganska busy dag på jobbet.. Lite roligare kunder idag. Men en kille från Israel ringde idag och halvskrek på mig i en halvtimma för att vi inte har support på Hebreiska, jag försökte hjälpa honom på det bästa sättet jag kunde, men det gick inte så bra. När det väl var dags att lägga på sa han att det absolut inte var något personligt mot mig och önskade mig en fortsatt trevlig dag. Jag trodde jag skulle skrika rakt ut när jag äntligen la på luren.

Vi fick presenter idag av Francesca och George.. en chokladpåse! =) Inte det bästa en dag som denna, men gott var det i alla fall.. haha.. svårt att lägga ifrån sig allt.

Fortfarande grått ute.. Inge roligt alls! Vill att solen ska vara framme..

Imorgon är det fredag igen.. Skönt att det snart är helg!
Det blir nog 90-tals party imorn på Club 8, inte så långt ifrån där vi bor.. Kan bli kul!

Det är inte mycket spännande som har hänt idag. Bara en helt vanlig dag.

Nu ska jag ta och gå och hjälpa till med maten och sen ska vi mysa.. =)

Hoppas alla har haft en bra dag fylld med kärlek!

Alla mina nära och kära.. Ni vet att ni finns i mitt hjärta! Jag älskar er så mycket! Och saknar er! Snart kan vi kramas igen! =) 


Massor med pussar och kramar!!


Den här påsen med choklad fick vi idag på jobbet! =)
image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela