Sanna - Mitt i livet

Amsterdam!

Publicerad 2008-01-06 23:02:15 i Allmänt,

Ja, jag kom iväg tillslut! =)

Flyget gick som det skulle.. Allt gick bra förutom att jag satt typ precis ena vingen och när vi landade kändes det som att hela planet skulle tippa åt mitt håll.. det skakade så himla mycket.. haha

Suzy kom och mötte mig vid flygplatsen.. Hon hade ingen bil!!! Så vi fick åka med tåg och tram för att ta oss till lägenheten.. Vi såg nog ganska roliga ut som släpade runt på två enorma väskor.. Men vad gör man?! ;)

Fick släpa upp alla väskorna för alla miljoner(!) (kändes det som i alla fall, haha) trappor innan jag kom till mitt rum. Det var inget stort rum, men heller inte så litet..
Ända som är lite bökigt är att jag inte har nån garderob i mitt rum.. och inte lådor heller!
Så jag lever i ett organiserat kaos.. Men det ska nog gå bra! En tripp till IKEA =)  och några lådor, en klädhängare och sen är det klart. Ska köpa ramar och framkalla foton och sätta upp.. för att få en mer personlig känsla.

Undrade ett tag där vad jag gett mig in på.. Speciellt som jag inte förstod hur man stänger mitt fönster.
Men den känslan har försvunnit! Klart att man kanske känner lite panik, men det är jue bara normalt.

Träffat Michiel en sväng nu ikväll.. Fick se hur han bor och blev väldigt imponerad.
Man kan se hur långt som helst från hans fönster..

Inte för att jag har så illa utsikt heller.. Kanal utsikt faktiskt =)

Jag och Michiel var på en kinarestaurang och åt middag.. Trevligt var det.

Annars har det inte hänt så mycket nu under dagen..

Jag verkar ha bra rumskompisar.. Suzy är en galen italiensk tjej som jag tror att jag kommer komma bra överrens med. Veronika är den andra italienska tjejen som jag inte pratat med så mycket idag, men som verkar hur gullig som helst. Karolina är den polska tjejen som spenderade hela dagen inne på sitt rum med sin pojkvän. Jag träffade henne en snabbis när hon skulle gå på toaletten.. Så har inte fått nån ordentlig uppfattning om henne.

Imorn är det upp tidigt som gäller eftersom jag ska va på Sykes redan klockan 09.
Suzy är ledig och Veronika börjar klockan 08 redan så jag hoppas på att jag ska få sällskap av Karolina. Annars kan det bli lite jobbigt att hitta rätt.. har fått en lapp med alla bussnummer på av Suzy så det ska nog gå bra. Men kan jue vara skönt att ha lite sällskap. 

jaja.. ska ladda upp några bilder i bilddagboken från dagen som gått och sen blir det sängen.. 
Är helt slut!!

Laku noc ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela