Sanna - Mitt i livet

Arlanda..

Publicerad 2008-01-06 09:55:41 i Allmänt,

Sitter här på Arlanda.. Tidig som vanligt.

Väntar på att jag ska få checka in mitt bagage, vilket kommer att hända om ca 30 min.

Jag vet inte om jag tycker om att sitta på arlanda eller om jag hatar det?!

Det enda jag vet är att jag fällt en del tårar. Det har varit svårt att säga hejdå till en massa människor, men mina föräldrar var nog värst. Ringde de precis för att, ännu en gång, tala om hur mycket jag älskar de.
De frågade om de skulle vända tillbaka för att hämta hem mig..

Riktigt så långt ska vi nog inte ta det. 

Jag vet jue att det kommer att bli bra.. Det är bara sorgligt att behöva lämna alla.
Men de finns jue kvar.. Det vet jag.

De som sen väljer att inte finnas kvar är inte värda att lägga energi på

Känns sjukt att äntligen vara på väg. Det känns mer som att jag ska på semester.. och sen tittar jag på mina enorma väskor och sizen på mitt bagage och tänker.. nja, jag ska nog inte på semester.
Oron att man kanske packade för mycket maler i mig.. Jag kommer på en massa småsaker att störa mig på.
Känner mig nervös, men det är väl inte så konstigt kanske..

Jag undrar om jag kommer att komma överrens med tjejerna som jag ska dela lägenhet med.. Jag är lite orolig för hur det kommer att gå på jobbet.. Tänk om jag inte klarar av det?!

Det är lugnt och stilla här på Arlanda.. Konstigt tycker! Nästan lite kusligt.
Det som alltid brukar vara en massa liv här. Men inte idag..

Det snöar här.. Jag undrar vad det är för väder i Amsterdam?
Säkert liknande.

Undrar vad man ska hitta på ikväll då? Inte så mycket med tanke på att man ska vara på jobbet kl 09 imorn.
Kommer jag ens att hitta dit? I och för sig så jobbar jue mina roomies på samma företag. Men tänk om de börjar en annan tid? Det blir till att ta taxi i så fall..

Huvudet är fullt av tankar och det känns sjukt just nu.. Men det blir nog bra så småningom.

Jag har i alla fall kommit fram till att det är ganska tråkigt på Arlanda.. ;)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela