Sanna - Mitt i livet

Imorn är det dags..

Publicerad 2008-01-05 18:03:27 i Allmänt,

Hade en jätterolig kväll igår.. Va på Harrys och dansa, Lotus fick också lite besök och avslutade kvällen på Centro där jag lyckades med att stuka foten!! Jag hade riktigt jäkla skoj under min sista utekväll, men det blev inte så mycket kort tagna..

Sov länge idag.. fixade in perngarna på kontot och sen har jag suttit hos Vice på Salong Style och fitt mitt hår fixat. Som vanligt blev jag grymt nöjd.. Förstår fan inte hur jag ska klara mig utan honom nu. Får komma hem bara för att få håret gjort.. haha

Hemma nu.. ska packa mitt sista, ställa iordning på rummet och bara ta det lugnt..
Avfärd från Tuna vid 08 redan.. eftersom att planet går redan 12.15.

Känner mig nervös och förväntansfull.. Men just nu känns det mest som att jag ska spy. Kanske har det nått med min grymma pms att göra också.. eller det faktum att det har blivit en hel del festande denna helg! ;)
Men jag tippar nog på att det mest är nervositet.

Ska ta och börja med mitt nu..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela