Sanna - Mitt i livet

Latar kväll..

Publicerad 2008-01-11 22:07:37 i Allmänt,

Det blev en lugn kväll..

Serena är sjuk med feber, Suzy är trött och jag är verkligen helt död! Massor ont i huvudet! =(

Jag gick ner till affären och handlade lite.. jag har ätit lite mat och nu så ligger jag på soffan och slappar! =)
Jätteskönt är det.. Behöver nog ha en kväll att bara vara och sen dessutom få sova ut imorn.

Tänkte kika lite på vad som kommer på tv och sen blir det hopp i säng! ;)

Jaja.. hoppas alla har en trevlig fredagkväll! =)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela