Sanna - Mitt i livet

Måndag 14/1

Publicerad 2008-01-14 19:59:48 i Allmänt,

Så har min andra vecka här i Amsterdam och på jobbet tagit sin början..

Ingenting spännande hände idag på jobbet och jag börjar känna mig ganska frustrerad.
Ni som känner mig vet juet att jag är en arbetsnarkoman och att ta det lugnt inte riktigt är min grej! (årets underdrift skulle jag nog vilja påstå)
I alla fall..

Visst är det skönt att kunna ta det lite lugnt också.. Men alltså det händer absolut ingenting!
Jag har suttit på internet och läst tidningar och bloggar hela dagen.. Lyssnat på några samtal och sådär..
Men tyvärr så händer det inte så mycket på jobbet överhuvudtaget så det blir i alla fall inte så mycket att göra.

Men det kommer jue så småningom.. =) Kanske lika bra att passa på att bara vara lite nu!
Men samtidigt så känner jag att det bara måste hända nått nu!

Ikväll ska vi vara hemma.. Suzy ska laga mat och Karsten är också här och ska umgås med oss. =)
Så vi ska dricka lite vin och bara slappa.. Hur skönt som helst.

Och nu måste jag nog vara lite social tror jag.. ;)

Hoppas allt är bra med er alla!

Har ni förresten sett att jag har lagt upp lite bilder i bilddagboken?

http://sannalajnen.blogg.se

Puss och kram
/Sanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela