Sanna - Mitt i livet

Måndag 21/1 - Iskallt!!

Publicerad 2008-01-21 19:26:30 i Allmänt,

Våran värme och varmvatten dog helt plötsligt igår!!
Det blev svinkallt!! Usch, försökte ta en snabbdusch igår kväll.. trodde jag skulle få en hjärtattack!
Frusit hela natten, trots dubbla massa kläder och allt..

Frusit hela natten på jobbet dessutom!
Det var meningen att jag skulle börja ta emot samtal idag på jobbet, men som sagt har jag inte fått alla mina log-ins än.. Idag fick jag hälften och det var problem med alla!! Och då menar jag verkligen ALLA!
Så många mejl och samtal jag skickat och ringt fram och tillbaka med Karsten idag.. Kände mig helt borta!

Tom fick mig att göra en call-back, ett samtal till kund för att göra en liten uppdatering. Jag var så nervös att jag inte hade någon känsel kvar i mina ben när jag avslutade samtalet. Helt sjukt, skakade typ i hela kroppen!
Men det gick väl bra.. hoppas att jag ska få mina sista log-ins imorn så jag verkligen kan börja jobba på riktigt..
Jue mer tiden går desto mer nervösare kommer jag att bli för att ta emot samtal.

Fick med mig en liten kupévärmare från jobbet som Karsten gav mig! Så den är på i vardagsrummet nu.
Det är den enda lilla värmen vi har! =(
Skulle behöva gå och handla nått att äta kanske.. men det regnar och blåser massor ute! =(

Jaja.. jag ska försöka få upp värmen.. Synd att man inte har någon att krama.
Får väl kramas lite med flickorna.. inte riktigt samma sak, men i alla fall!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela