Sanna - Mitt i livet

Onsdag 16/1

Publicerad 2008-01-16 21:59:39 i Allmänt,

Fan vilken dag!!

Dagen började "bra" med världens  jävla pms! Kände mig svullen överallt.. Tror till och med min smärta syntes i mina ögon!! Helt sjukt va ont det har gjort idag!

Träningen börjar bli mer och mer intressant för nu börjar vi faktiskt lära oss alla program och vad man använder de till.. Vilket kan vara bra att veta om man ska kunna jobba! Vi får göra mer själva istället för att bara lyssna.

Jag var tvungen att åka till ett ställe för registrering idag.. Och jag skulle åka själv.
Karsten berättade för mig exakt vart jag skulle åka, med vad jag skulle åka och hur jag skulle ta mig dit.
Men jag med mitt dåliga lokalsinne gick jue självklart vilse!! (Otippat! haha)
Jag visste vad jag letade efter; Heineken Bryggeriet! Inte det svåraste att hitta..
Men Sanna var sjävklart tvungen att fråga efter vägen TRE(!) gånger!
Sista gången jag frågade så pekade killen på en bruntegelbyggnad och frågade mig om jag såg den..
Ja, svarade jag.. Ja, du har hittat det. 20(!)m framför mig!! Pinsamt!

I alla fall jag hade fått en tid då jag skulle vara på det där stället, men när jag kom dit så fick jag ett nummer för att sitta och vänta.. Och så fick jag vänta i 20min innan jag ens fick komma in! Det såg ut som 20 toaletter, men där inne satt det "agenter" som man fick gå in till..

När jag kom in och berättade varför jag var där tittade tanten på mig och frågade varför jag fick sitta där ute och vänta.. Och jag förstod självklart inget! Men hon skulle hjälpa mig i alla fall!
Sen när hon försökte registrera mig på den adressen där jag bor så gick inte det eftersom Emma och Noemie fortfarande var registrerade på den våningen (3:e) där jag skulle registreras. Så hon fick starta en utredning och allt vad det nu var.. Var tvungen att ringa Karsten för att förstå vad som skulle hända..
Blev registrerad tillslut, men nu måste jag fixa en försäkring här också och det är jue så typiskt när jag fortfarande har försäkring kvar hemifrån.. typ 30 dagar eller nått sånt. Skitirriterande!!!!!!!

När jag kom ut skulle jag försöka hitta tillbaka till tram-stoppet där jag skulle ta tramen tillbaka till jobbet.. Gick vilse ännu en gång och precis när jag trodde att inget kunde bli värre så började det regna!!

Fan vilken jävla bajsdag jag har haft!!
Men folk på jobbet fick mig i alla fall att skratta! Helt underbara människor..
Och flickorna här hemma.. det går inte att beskriva!

Vi har inte gjort nått speciellt.. bara varit. Jag tänkte ta en dusch och sen sova. Måste bli av med min värk!
Står inte ut med den!

Blev i alla fall glatt överraskad idag när jag insåg att det var onsdag redan och att det är Torsdags-shopping imorn.. och sen bara en dag kvar tills det är fredag! och fest!!! Helt underbart.=)

Nehe.. nu ska jag avsluta.

Hoppas alla hemma har det bra!
Saknar er massor!!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela