Sanna - Mitt i livet

Onsdag 23/1

Publicerad 2008-01-23 23:03:01 i Allmänt,

Massor mysig kväll igår..

Städade och tog en vaaarm, låång dusch!

Karsten kom över och vi hade alla en mysig middag med en massa skratt och vin! =)
Kollade film till ganska sent inatt.. Var lite segt att kliva upp imorse dock.

Men jag fick sova lite mer och sen hämta mitt "SOFI" (skattenummer)..
Kom till jobbet och jag har fortfarande inte fått ordning på min esupport. Så det var inte så mycket jag kunde göra.
Jag försökte svara på lite mail, men det var jue inte det lättaste när inte allt fungerar.

Åkte till banken för att fixa ett bank-konto.. Fick stå 20 min i kö bara för att få höra att pappret jag hade inte var giltigt för att kunna få ett bank-konto.. så jäkla irriterande!!! Jag måste nu vänta på pappret från skattekontoret för att sedan kunna fixa allt jag måste fixa.

Karsten kommer att ta mina pengar på sitt konto och så får jag ut de av honom den här månaden.
Lön imorn alltså.. =) Helt underbart! Skönt att inte behöva känna sig fattig!

Idag har vi haft ännu en av våra "mys-kvällar"..
Karsten, Damiano och Sylvain är här utöver de vanliga flickorna! =)

Man kan verkligen vänja sig vid såna här kvällar.. Det är helt underbart härligt.. och alla dessa underbara människor. Det är svårt att inte känna sig glad! =)

Torsdags-shopping imorn kanske? =)

Usch, nu är det längesen jag pratade med mina föräldrar! Jag har jue inga pengar på mobilen och kan inte ringa.. Och jag har missat de på msn flera kvällar i rad nu! =( Tråkigt!

Nej.. nu ska jag vara lite social! ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela