Sanna - Mitt i livet

Onsdag!

Publicerad 2008-01-09 20:20:41 i Allmänt,

Okej.. så jag råkade stänga av väckarklockan imorse och vaknade samma tid som bussen gick.

Panik!!!

Ringde Karsten och förklarade vad som hänt och sa att jag skulle komma så fort som möjligt.
Skulle springa ner till toaletten när Suzys dörr plötsligt öppnas och hon också kliver ut lite smått skärrad. Hennes väckarklocka hade inte ringt.

Vi kom till jobbet vid 9.30 och jag bad tusen gånger om ursäkt för att jag var sen.
Karsten sa att jag inte behövde oroa mig.. att han förstod! Skönt att höra. =)

Är nog mer trött än jag vill erkänna.. Men allt är så nytt och jag har väl inte riktigt hunnit smälta allt.
Det blir inte alldeles för mycket sömn under nätterna, även om det är mycket bättre nu än den första dagen.
Men det är nog mer mentalt eftersom det är så mycket att ta in..

Har inte haft någon större givande dag idag på jobbet heller.. Mest suttit och läst Aftonbladet och folks bloggar.
Tyvärr kommer man inte åt så många sidor med jobbdatorn eftersom många sidor är spärrade.
Min riktiga träning börjar tack och lov imorn! Ska bli skönt att äntligen få börja!

Annars då?

Ja.. livet ska väl snart börja rulla på!
Lyckas ta mig till och från jobbet på egen hand. Än så länge har jag inte gått vilse. ;)
Ska ta och försöka hitta en cykel snart också.. Kan vara skönt att ha en sådan. =)

Kanske att det blir lite fest i helgen.. Det vet man aldrig. Skulle vara kul, men får se om jag får med mig nån av de andra. =) Annars ska jag ta en rundtur i Amsterdam under helgen och utforska lite.
Få lite shoppande igång.. mest till rummet. Men tänkte också att jag skulle få lite hjälp i mataffären då det faktiskt helt på allvar tog mig FEM MINUTER att välja pålägg till brödet.. Eftersom jag inte vet vad som är vad då jag inte kan läsa Holländska. Så tänkte att kanske nån av tjejerna kunde följa med mig, de vet jue vad som är gott och så.. ;)

Jaja.. just nu så känns inte saker och ting så spännande. Mest som vanligt.

Hörde att snön hemma i stan regnat bort.. Hänt något annat?
Skicka gärna en kommentar ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-01-10 18:56:10

Tja Sanna!
Så du har åkt nu? fan va spännande! :) Då räknar jag med att få komma ner och hälsa på i vår och gå på café och käka h*shbrownies..hahahhah.. nä skojja bara. Men du, lycka till, tycker du e jättemodig! :)
här hemma är allt helt jävla ruttet så du vill inte tillbaka det lovar jag dig!! bara snöslask och skitsnack som vanligt! :) kram annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela