Sanna - Mitt i livet

Packa..

Publicerad 2008-01-05 21:29:23 i Allmänt,

är fan det tråkigaste som finns att göra!!

Jag avskyr det.. Och inte blir det bra någon gång heller..

Nu har jag hållt på hur länge som helst med att försöka få med allt som jag behöver.. Men nog packar jag om 20 gånger i alla fall för att verkligen se om jag Verkligen behöver ha allt jag stoppat ner. Och svaret blir varje gång; JA.

Paniken över att man kanske, trots ett bokat bagage på 40kg, har övervikt och kanske inte får med sig alla sina saker ligger jue också där och mal!! Eller att man kanske råkar packa ner nått i handbagaget som man inte får ha med sig på planet och sen upptäcker att det är något som man absolut måste ha!! Usch.. och sen så ska man orka städa iordning här på mitt gamla rum också.. innan man känner att man inte orkar hålla ögonen öppna och fortfarande känner sig någorlunda klar i huvudet!

Varför ska jag vara en så otrolig tidsoptimist?? Kan någon förklara det för mig?!!

Vet inte just nu hur jag känner för att åka heller.. känner mig mest nere, men det kan jue ha att göra med att jag lämnar de jag älskar mest här hemma.. Det går nog säkert över.

En sak är säker; Det kommer att bli så skönt att slippa vissa människor! Jag klarar mig så bra utan att ens behöva se er.. Det bästa är att jag vet vart jag har de som betyder mest för mig!
Det visar sig alltid i slutändan!


Min ena enorma väska.. Som jag hoppas ska var färdigpackad! =)
image47

Min andra väska, som jag hoppas att jag ska kunna få ner lite till i.. haha
image48

Såhär ser man ut i håret nu i alla fall.. ;)
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela