Sanna - Mitt i livet

Söndag 20/1

Publicerad 2008-01-20 15:20:14 i Allmänt,

Lördagen blev inte så lugn..

Jag gick till affären som jag skulle och handlade mat och så.. men det slank också ner lite vin i påsen. =)
Jag, Susy och Serena bestämda oss för att gå ut och dansa lite.
Vi mötte upp Arianna på Rembrandtplein.. stället med de flesta klubbarna och pubbarna.
Det blev Cooldown Café som vi var på förra helgen också.

Musiken de spelar är ganska blandad men mestadels ganska rolig. Vi dansade på podiet och hade skitroligt.
Mycket folk så det var verkligen trångt, blev bränd med en cigarett på armen, fick en armbåge i ögat.. Det var inte riktigt min kväll.. Idag har jag lite lock för örat pga musiken. Den var ganska hög, det känns som att jag sitter i en burk.. Usch, men det lättar nog snart.

Var hemma efter 06 imorse. Det tog en timme för oss att komma hem med nattbussen. Först fick vi vänta en halvtimme nästan och sen tog det en timme att åka. Hade skapligt ont i fötterna när jag kom hem och var väldigt trött så stupade i säng!

Vaknade vid halv tre.. Kanske dags att kliva upp. Haha
Idag blir det absolut inte mycket.. Såg att det är "Möt Joe Black" på tv ikväll.. Kanske man ska titta på! =)
Nu ska jag slappa i soffan.. Slappar-söndagar finns i Amsterdam också.
One Tree Hill var precis på, nu Summerland och sen OC! Kan det bli bättre? ;)

Vad har ni haft för er under helgen? Skriv och berätta.. =)
Kom och hälsa på kanske? ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela