Sanna - Mitt i livet

Tisdag 15/1

Publicerad 2008-01-15 22:14:04 i Allmänt,

Segt imorse.. Som vanligt när man har trevligt sällskap och lite vin så blir det jue ganska sent!
Suzy lagade jättegod pasta som vi fick äta massor av! =)

Imorse var det lite segt.. Men kom upp i tid i alla fall.. *duktig flicka* ;)

Idag har jag varit ganska frustrerad.. Vi hade träning under förmiddagen och sedan skulle vi göra tre test.
Testen gick ut på att "kopiera och klistra in" och det var bara så konstiga och dumma frågor i de där vidriga häftena. Fick nästan ett litet utbrott! Usch.. =(
Men samtidigt så känns det som att det kanske kan börja hända lite saker nu.. Vilket skulle vara ganska skönt.

Emma, tjejen som faktiskt hjälpte mig att få jobbet, kom tillbaka idag. Så jag fick äntligen träffa henne..
Skumt var det, men trevligt.

Usch.. just den här veckan är inte nån rolig vecka. Det är pms.. humöret går upp och ner och det är absolut inge roligt! Men det är jue bara som vanligt.. Det går jue alltid över. Så inget att oroa sig för.

Saknar mamma och pappa idag.. Men tro nu inte att jag inte trivs! Men det är jue mina föräldrar, såklart att jag saknar de! ;)

Annars har det inte hänt så mycket idag..

På fredag är det 3com fest!

Det skulle vara en överraskning.. men eftersom Karsten var orolig för att folk (läs; tjejer) haha, skulle komma fel klädda så skickade han ut ett mejl om vad som kommer att hända;
Discobowling, med mat och dricka.. som 3com står för.. =)
Vi blir typ 30 pers från kontot så det kan nog bli riktigt skoj. Men det blir till att ta med sig kläder till jobbet för ombyte på kvällen eftersom vi ska samlas direkt efter jobbet och tillsammans ta oss till bowlingen.
Kan nog bli en intressant kväll.. =)

Nu ska jag snart ta och sussa tror jag..

Imorn måste jag till "stadshuset" och registrera mig. Så jag kan få mitt SOFI nummer (holländskt personnummer), vilket betyder att jag kan fixa bankkonto och få lön osv.. Vilket kan vara ganska bra! Eller..? ;)

Jaja..

Puss och kram
/Sanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela