Sanna - Mitt i livet

Tisdag 22/1 - Fortfarande iskallt!!

Publicerad 2008-01-22 17:28:35 i Allmänt,

Okej.. Natten var helt okej. Sov nere på soffan där vi hade haft kupevärmaren på under större delen av kvällen.
Det blev lite kallt framåt morgonen, men med en massa kläder så gick det bra.
Värre var det imorse när vi skulle kliva upp, höll jue på att förfrysa! Jättekul att gå ut i ett rätt så kallt Amsterdam på morgonen. Näsan kändes inte så rolig och huvudet mådde inte så bra =/

Läste dessutom mitt inlägg ifrån igår och insåg att jag måste ha varit ganska borta.. Vissa saker som jag skrivit såg jue inte riktigt kloka ut.. haha

Sitter redan hemma eftersom jag den senaste timmen har väntat på att nån ska komma och laga vårt lilla skåp för värme och varmvatten.. Äntligen är han är! Har varit det i typ 10 min. Han säger att vi har stora problem! Lät jue ganska illa.. Men jag hoppas på att han ska kunna fixa det. Vi kan verkligen inte ha det såhär..
Karsten sa att det var bara att ringa honom om det skulle vara så att de försöker säga att de ska komma tillbaka imorn! Och säger han det.. ja, då kan jag nästan lova att jag kommer att bli riktigt arg!

Dagen på jobbet har väl varit ganska okej annars.. Skrivit mitt första mejl till en kund idag! =)
Haha.. kanske inte så mycket att hurra för, men jag läste problemet och skrev ett svar. Tom kollade sedan mitt svar och sa att jag måste ha missuppfattat det hela.. Jag förstod inte riktigt vad han pratade om och när han såg vad kunden hade skrivit så sa han att det var alldeles rätt svar jag hade gett.. Massor glad!
Kan fortfarande inte ta emot samtal ordentligt då min esupport, som det heter, registrerades fel. Esupport är ett program där vi kan hjälpa våra kunder att registrera sig själva och deras produkter för att de sen ska kunna göra en förfrågan om teknisk support och byte/lagning av en produkt. Jag hoppas på att det snart ska vara fixat, för nu är allt annat krångel löst i alla fall..

Solen har varit framme idag.. Kände mig som en vampyr när jag gick ut första gången. Solen stack i ögonen och det var ganska ovant! Men hur underbart är det inte med solsken? Det har inte varit speciellt varmt, men allt kändes lite lättare idag.. Promenerade som vanligt från Sykes till Sloterdijk för att ta bussen (en promenad på ca 5-6 min), men det var så mycket trevligare när solen var framme.. Det kändes till och med lättare att andas. =)
Det är konstigt vad lite ljus kan göra..

Helt underbart.. Alla våra element är igång och det finns varmvatten också!!!!
Helt i extas just för tillfället!!!! ;)


Ska ta en varm dusch och plocka lite här hemma.. De andra slutar jue om en timme.
Ikväll ska vi ha "pasta-kväll" igen! Susy ska laga mat, Karsten kommer över och vi ska ha lite mysigt! =)

På fredag kanske vi ska ha fest här hemma.. Alla från jobbet och några andra människor. Vad jag har förstått så brukar de festerna vara ganska roliga. =)

Nej, nu ska jag ta en efterlängtad dusch!! =)

Puss och kram
/Sanna


P.S.. Ni vet väl att ni är saknade? (Ni vet också vilka ni är!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela