Sanna - Mitt i livet

Torsdag 10/1 - Adress och tel.nummer

Publicerad 2008-01-11 00:52:02 i Allmänt,

Jaha ja..

Idag var det min första dag på jobbet med training.. Inte så speciellt intressant eftersom det mest var information om företaget, dess bakgrund och alla tekniska saker. Alltid bra att veta, men kanske inte det mest intressanta.
Men det fick definitivt tiden att gå mycket fortare.

Torsdagar i Amsterdam är den dagen då alla affärer har öppet till 21 och tjejerna har som tradition att gå på shoppingtur då.. =) Så självklart också idag.. Men vi kom iväg lite sent och så hamnade vi i en affär som heter New Yorker och där spenderade vi all vår tid.. Hittade en jättemysig tröja som jag bara var tvungen att köpa. Massor med rea också! Det tycker vi om.. haha

Jag visste att de hade H&M här, men hittade också Vero Moda på gatan.. =) Vem vet vad mer kan hitta när man strosar runt. Det regnar ikväll vilket inte är det bästa vädret för shopping.. Men jättefint var det på stan också.. Det lila jag hann se i alla fall.. ;)

Veronika åker till Italien över helgen så vi gick och tog en drink på ett ställe som heter "The Bulldog"..
Ett ganska mysigt ställe centralt där de spelade en massa bra musik, ny som gammal..

Lite trött just nu.. men tänkte ta en dusch och sedan hoppa snabbt i säng..
Ska jue ändå upp och jobba imorn..

Fatta att det redan är fredag imorn!! Helt otroligt.. Tydligen en partyhelg framför mig. =)
Låter väldigt kul.. Måste jue fira att jag har flyttat ner.. ;)

Nu har jag också fått iordning på allt.. Rätt adress och holländskt tel.nummer till mobilen. =)

Adressen är (om nån vill skriva nått)

Baarsjesweg 294
1058 AG Amsterdam
Netherlands



Mitt nummer är ; +31619056503


För de som känner att de vill ha det =)

Nu är det snart dags för sängen!!

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela