Sanna - Mitt i livet

Torsdag 17/1

Publicerad 2008-01-17 21:50:59 i Allmänt,

Okej.. så imorse när vi kliver av bussen utanför jobbet så susar en ambulans förbi oss och stannar utanför byggnaden där vi jobbar.. Där står också en polisbil!

Det visar sig att en kille på AT&T faktiskt misshandlat sin supervisor! Helt sjukt!
Tydligen så hade de haft någon diskussion och den här agenten är tydligen väldigt våldsam. Så han hade slagit ner honom och sparkat på honom och allt han nu hade gjort. Så det var lite kaos imorse..
KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN!! Då kan man snacka om morgonhumör!!

Jag trodde att Sykes var ett lugnt företag, men på två veckor har två personer redan fått sparken. haha
Som Karsten sa.. Du kommer in i företaget i lite fel tillfälle.. Inget som tillhör det vanliga alltså!

Idag har vi varit på stan.. Bara inhandlat en massa nödvändigheter. Måste vara lite försiktig med vad jag spenderar pengar på eftersom det är en hel vecka kvar till lön.

Jobbet har varit bra idag.. Fått utbildning själv med Gabriela. Fick träna på att göra de olika saker jag behöver göra i de olika programmen. Och vad jag skulle säga om en kund ringde och fråga det ena och det andra..
Roligare än det har varit under den senaste tiden.
Fick reda på att jag ska börja ta emot samtal på måndag.. så imorn måste jag bara öva och läsa och lyssna så att jag är beredd på det. Men det kommer nog säkert att gå bra.

Susy håller på och lagar mat.. Serena och Karsten är här och ska göra oss sällskap. Vi ska ha en av våra kvällar igen! Mysigt värre. =)
Så nu hinner jag faktiskt inte skriva mer...

Imorn är det 3com fest! =)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela