Sanna - Mitt i livet

Torsdag 24/1

Publicerad 2008-01-24 20:34:21 i Allmänt,

Jaha ja..

Tog mina första samtal idag på jobbet.. Det gick väl sådär kanske.. Eller ja, jag vet inte!
Jag var så himla nervös innan det första samtalet kom! Ni vet när man är sådär rädd för vilka frågor som kommer.. Kommer jag kunna svara på det? Vad vet jag egentligen om det här? Usch, det var rena mardrömmen!!
Men jag hade Tom med mig med sitt eget headsett så han kunde hjälpa mig om det var något som jag inte var riktigt klar med.. Och det var det jue självklart. Men det kanske gick bra!? haha

Det kändes i alla fall bra tillslut att äntligen börja jobba på riktigt.
Och dessutom så får jag lite extra utbildning från Pablo, en av våra tekniker, som tar sig tid till att verkligen förklara på ett enkelt sätt vad saker och ting handlar om. Han gör det så enkelt, men får en inte att känna sig dum!
Så nu börjar jag förstå mer och mer vad hela 3com handlar om, vilket är mycket roligare när man ska jobba med det. Dessutom så underlättar det lite om man förstår vad kunderna pratar om.

Det blev ingen torsdags-shopping idag.. Får ta en tur på lördag om orken finns där. =)
Karsten ska, för ovandlighetens skull, laga middag åt oss ikväll! =)
Jag vet att jag sagt det förut, flera gånger, men jag tycker verkligen om när vi alla samlas och äter middag och bara tar det lugnt.. Det är så skönt. =)

Imorn är det fredag! Och vi ska ha en liten fest här hemma.. =)
Hört att de brukar vara ganska galna.. haha. Det ska verkligen bli intressant att se..

Lönen kom idag.. så nu behöver jag inte känna mig fattig längre! =) Skönt!
Fick lite mer än vad jag trodde att jag skulle få.. Vilket är väldigt bra! Skulle behöva köpa en jacka, lite mindre vinter så att säga.. Det är inte varje dag den behövs, plus att jag är lite rädd för att jag ska slita ut den om jag använder den varje dag.

Men jag ska vara försiktig med pengar.. Det är helt sjukt vad det kan dra iväg ibland.
Skönt dock denna månad är jue att jag inte behöver betala hyra.. Hyresfritt fram till 7/2 =)
Sen så ska nästa hyra betalas först i slutet på februari.

Nu ska jag ta och vara lite social! =)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela